niedziela, 10 kwietnia 2016

Natalia Szroeder - Lustra

Tekst:

1. Już nie jesteś taki sam
Taki jak pierwszy raz
Widzę to każdego dnia
Coraz mniej Ciebie mam

ref.:
Wszędzie wiszą lustra
Dookoła nas
Może nadal myślisz
Jestem taki sam
Wszędzie wiszą lustra
Wokół twoich słów
Kiedyś je usłyszysz
Może z obcych ust

2. Ty masz zawsze rację wiem
Zgadzam się, jest okej
Wina jest po środku gdzieś
Bliżej mnie, bliżej mnie

ref.:
Wszędzie wiszą lustra
Dookoła nas
Może nadal myślisz
Jestem taki sam
Wszędzie wiszą lustra
Wokół twoich słów
Kiedyś je usłyszysz
Może z obcych ust

Wszędzie wiszą lustra
Wokół twoich słów

Są dookoła nas, nas, nas
Są dookoła nas

ref.:
Wszędzie wiszą lustra
Dookoła nas
Może nadal myślisz
Jestem taki sam
Wszędzie wiszą lustra
Wokół twoich słów
Kiedyś je usłyszysz
Może z obcych ust x2

Wszędzie wiszą lustra
Wokół twoich słów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

The Weeknd - Save Your Tears

  I saw you dancing in a crowded room You look so happy when I'm not with you But then you saw me, caught you by surprise A single teard...